czwartek, 21 lutego 2013

photo challenge


Tak sobie myślę, że dawno nie było 'wyzwania fotograficznego'.
Nie zrobiłam zdjęć do Lalkowego Września Wyborowego, ale nie
obiecywałam, że wezmę w nim udział (kompletnie nie miałam wtedy
czasu i  warunków na kreatywne fotografowanie). Tym razem mam
trochę inny pomysł na zabawę z lalkami i aparatem.

Po sugestiach, żeby zmniejszyć intensywność publikowania postów,
proponuję cztery tematy w odstępach tygodniowych (co niedziela).
W związku z tym, że w obu 'fotoczalendżach' zdarzyły się osoby, które
się zgłosiły i nic na podane tematy nie opublikowały (a ja się nadodawałam
linków do listy), a także dlatego, że znalazłam nowe narzędzie do linkowania,
postanowiłam wprowadzić 'samoobsługę': kto będzie miał ochotę, będzie
mógł dodać linka do swojego posta z danym tematem w moim poście
z tym tematem (za pomocą wspomnianej aplikacji). Brzmi może nieco
zawile, ale zaraz wytłumaczę, o co chodzi. Będzie też opcja niebrania
udziału w całym 'wyzwaniu', ale tylko w wybranych tematach (bo dodaje się
adres pojedynczego posta).
Chyba jedynym ograniczeniem będzie czas dodawania linków. Swoje posty
będzie można dodawać przez dwa dni (w daną niedzielę i w poniedziałek po niej).

A oto tematy Lalkowego Marca Linkowego:
3 marca - trzy,
10 marca - ryż,
17 marca - wiosna,
24 marca - kot.

Warto sobie 'przykleić' baner na blogu, żeby nie zapomnieć ;-)


















 

Uprzejmie informuję, że linki niedziałające i nie na temat będą usuwane.

Podejrzewam, że przyłączy się dużo mniej osób niż w czasie Bardzo Lalkowego Sierpnia,
jeśli w ogóle ktoś będzie chętny. Ja tym razem będę publikować, bo niezbędna jest baza
do dodawania linków. W każdym bądź razie zapraszam.

Żeby przećwiczyć działanie aplikacji, poniżej mały test.
Kto zamierza opublikować posta na chociaż jeden z podanych tematów, niech wpisze się
poniżej (klik 'add your link'). W polu 'name' wpiszcie swój nick i temat, który najbardziej
Wam się podoba. W polu 'URL' link do Waszego bloga - tu później będziecie wklejać link
do swojego posta z danym tematem. Adres email trzeba podać, ale nie będzie widoczny.
Na koniec zatwierdzacie przyciskiem 'submit link'. W razie potrzeby można usunąć swój link.

27 komentarzy:

  1. Ja chętnie, sierpień mi się bardzo podobał, a z tych tematów najbardziej KOT - chociaż sama nie mam kota :) przynajmniej realnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem co knujesz, bo chyba wpadłam na podobny pomysł ;)

      Usuń
  2. Z ogromną chęcią znów wezmę udział w zabawie ;)
    Sierpień wyszedł mi całkiem całkiem. Teraz sporo się dzieje, więc 4ry foty o jest TO :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się przyłączę z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również z chęcią wezmę udział w zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Działa ;) Świetnie że będzie nowy konkurs!
    Ja chcę już wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. O ble, ryż :P Za to baner jak zwykle śliczny <3 Aż szkoda, że nie mogę go nigdzie umieścić, mój blog został zniknięty i na razie nie zapowiada się na to, żeby miał powrócić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że jednak parę osób się nazbierało.
    Dziękuję za zgłoszenia i zapraszam kolejnych uczestników.

    malkama, ja też nie mam kota. Albo 'wypożyczę' go od ciotki (tzn. odwiedzę ją z lalkami), albo wykombinuję coś w skali :)

    Honorata, testuję różne wersje intensywności 'fotoczalendża' i cotygodniowe publikowanie wydaje się niemęczące :)

    Manhamana, działa, działa, przetestowałam tę aplikację przed zastosowaniem :) Podobno za tydzień ma już nie być zimy.

    reiha, to jest bardzo zła wiadomość, że nie ma Twojego bloga. Zniknęły wszystkie gify aaaaaaa! Ale to jakaś awaria czy miałaś w tym swój udział? A co do ryżu - to nawet do suchego się nie zbliżasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Kiedy nie miałam bloga, żałowałam, że nie mogę brać udziału w twoich zabawach. Teraz z radością wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę z nowej zabawy, może mi doda ochoty do dalszego prowadzenia bloga :D
    Mam tylko nadzieję, że wyrobię się z czasem, bo marzec mam nieprzeciętnie (jak na siebie) zajęty :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mileno, bardzo dziękuję za czalendża:))
    Wrescie jakaś inspiracja, pomysły na lalkowe zdjęcia i wyrwanie ze snu zimowego ;)
    doczekać się nie mogę 3 marca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja tez ^^ (grzdyla.pinger.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Suchy ryż zwiastuje Ryż Na Obiad, albo co gorsze - gołąbki, brrrr...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zabawy :) W zabawie sierpniowej nie opuściłam żadnego dnia, choć przyznam, że czasem było ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią wezmę pierwszy raz udział :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zabawa, ale nie dam rady wziąć udziału. Może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będę myśleć, bo jednak mam ochotę :)

      Usuń
  16. Witam kolejnych uczestników! Będzie mi miło wspólnie 'poczalendżować' ;)

    jewel snake, masz świetne pomysły, trzymam kciuki, żebyś znalazła cztery chwile w marcu :)

    Doll Whisperer, czasami też dobrze się porządnie wyspać :) Ja również dziękuję za zgłoszenie i czekam na Twoje zdjęcia.

    reiha, a może można jakoś sprawić, żeby Twój blog wrócił? Mogę Ci założyć drugiego, tylko wrzucaj tam czasami gifa :) I specjalnie dla Ciebie temat drugi brzmi: Makaron Na Dziesiątego Marca.

    Zapraszam zastanawiających się, wystarczy po jednym zdjęciu do każdego tematu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z wielką chęcią się przyłączę, moim ulubionym tematem stanowczo jest kot. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry pomysł. Lepszy niż wszelkie konkursy z nagrodami.
    Spodobał mi się już w sierpniu. To wcale nie był błąd, że podałaś tematy na każdy dzień, czego dowodzi fakt, że niektórzy dali temu radę ale ponieważ nie każdy jest w stanie wystarczyło dodać, że można sobie wybrać jeden temat w tygodniu. Tak sobie myślę ale to nie znaczy, że nie podoba mi się marcowa propozycja wręcz przeciwnie, podziwiam inwencję. :) <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie się przyłączę jeśli można =]

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam!

    Adelina, zabawa sierpniowa miała być intensywna. Jak ktoś chciał, to mógł opublikować tylko posty na niektóre tematy, ale nie wpisywałam go na listę, żeby być w porządku wobec tych, którzy postarali się i wytrwali cały miesiąc. Przyznaję, że było to trudne, ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo :)
    Teraz jest 'lajtowo'. Ale też dni z postami są na tyle rzadko, że można zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chiałabym się zgłosić jeśli jeszcze można!

    OdpowiedzUsuń
  22. czy nie jest za puzno w zgłoszeniu do tej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś jest 4, ale i tak się przyłączam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja chyba też dołączę, może choć jeden temat uda mi się obfocić jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam :)
    Jeszcze dziś do północy można się dopisywać do pierwszego tematu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)